SAY YES - Wedding Academy

Powiedz TAK najpiękniejszej branży świata.

Jeśli tu jesteś to znaczy, że robisz pierwszy krok do wielkich zmian. Say Yes – Wedding Academy to miejsce, w którym dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem. Zawód wedding planner to wspaniała profesja, a my opowiemy Ci o niej bez ogródek. Nauczymy Cię naszego Know How, które pozwoliło nam realizować fantastyczne przyjęcia w całej Polsce i stać jedną z najbardziej profesjonalnych agencji w kraju. Zapraszamy Cię zatem do naszego ślubnego świata.

NASZ ZESPÓŁ

Agnieszka Kamieniecka i jej team

Nazywam się Agnieszka Kamieniecka i jestem założycielką agencji Weddings by Kamieniecka oraz SAY YES Wedding Academy. Od 18 lat zajmuję się organizacją eventów, a od 2018 roku wyjątkowych ślubów i wesel w całej Polsce. Od 2020 roku jestem członkiem Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych, gdzie obejmuję stanowisko PR Menagera. Prowadzenie agencji ślubnej i organizacja najpiękniejszych uroczystości to moja największa życiowa pasja. Do każdego zlecenia podchodzę z wizją piękna, dokładnością i zaangażowaniem. Jestem perfekcjonistką w każdej dziedzinie życia i dbam o każdy detal. Uwielbiam patrzeć na radość par młodych, ich wybory, przygotowania. Czynienie ich spokojnymi i szczęśliwymi sprawia mi największą satysfakcję, a bycie Wedding Plannerem to spełnienie moich marzeń.

Mój zespół to ludzie pasji, niespokojne umysły, detaliści i awangardowcy. Łączy nas jedno – miłość i zapał do organizacji najpiękniejszych ślubów i wesel. Każda nasza realizacja jest unikatowa w swojej formie i tak samo traktujemy tę akademię. Pragniemy, aby każde z Was odkryło w sobie miłość i smykałkę do działania.

Moja Akademia to kwintesencja prawdy o zawodzie Wedding Plannera. To nie tylko winietki, kwiaty i suknie ślubne. To ciężka i odpowiedzialna praca, która wymaga niezwykle skrupulatnego przygotowania. To praca, kiedy inni mają wakacje. To wieczorne spotkania i wizje lokalne w weekendy. To zawód, który łączy w sobie umiejętność planowania, logistyki, negocjacji, psychologii czy też finansów i prawa. To także zawód unikatowy, gdzie spotykamy niesamowitych ludzi, przeżywamy fantastyczne momenty, pełne wzruszeń i radości. Zawód, w którym można się ciągle rozwijać i wychodzić poza granice własnej wyobraźni. Zawód niezwykle twórczy w każdym jego aspekcie.

Moją wizją jest podzielić się z Wami wiedzą, doświadczeniem, przykładami prosto z życia, bo każdy ślub i każde wesele to żywy organizm. Szkolenie jest skonstruowane tak, abyście z najpotrzebniejszą wiedzą wystartowali w tym świecie. Trzy dniowy program zawiera ogrom przykładów z mojej wieloletniej pracy. Poruszymy kwestie formalne organizacji ślubu i wesela, pracę z młodą parą, zagłębimy się w kreację, oraz zagadnienia biznesowe, a także związane z marketingiem i social media. To także spotkanie z profesjonalistami branży ślubnej w Polsce.

Co nas wyróżnia?

– pracujemy w całej Polsce, nasza baza usługodawców obejmuje na ten moment 8 województw,,

– organizujemy wesela last minut, nasz rekord to 2 tygodnie, kompleksowo dla 120 osób,

– 18 lat doświadczenia w organizacji,

– organizujemy zarówno duże przyjęcia, jak i kameralne obiady,

– na nasze szkolenie możesz wybrać jedną z 2 lokalizacji: Warszawa lub Olsztyn, gdzie dodatkowo jesteśmy jedynym szkoleniem stacjonarnym na Warmii i Mazurach,

Oferta szkoleniowa

WEDDING PLANNER START

Kim jest Wedding Planner? Jak zacząć pracę w tym niezwykłym zawodzie? Czy agencje ślubne mają przed sobą świetlaną przyszłość? Na te i wiele innych pytań odpowiemy na szkoleniu WEDDING PLANNER START. Nieważne czy chcesz prowadzić własną firmę, czy pracować w działającej już agencji ślubnej – to szkolenie jest dla Ciebie. Pokażemy Wam świat branży ślubnej od podstaw, wejdziemy wspólnie w najgłębsze jego zakamarki, a przede wszystkim opowiem o naszym doświadczeniu. Wedding Planner START to niezbędna i konkretna teoria, warsztaty praktyczne, a także wiele niespodzianek.

Dla kogo jest szkolenie?

  • Dla osób nie mających doświadczenia w branży ślubno-eventowej, które szukają siebie i chcą rozpocząć nowy etap,
  • Dla osób, które mają doświadczenie w organizacji i chcą zgłębić tajniki świata branży ślubnej,
  • Dla osób, które pracują jako wedding plannerzy, ale nie dłużej niż 2 lata, a chcą poszerzyć i usystematyzować swoją wiedzę,
  • Dla miłośników piękna, mających potrzebę karmienia umysłu wciąż czymś nowym,
  • Dla menagerów sal weselnych i hoteli.

PROGRAM SZKOLENIA

Część pierwsza  – Branża ślubna w Polsce

  1. Rynek ślubny w Polsce,
  2. Kim jest klient agencji ślubnej – charakterystyka par młodych i nie tylko,
  3. Sezonowość w branży ślubnej – czym się charakteryzuje, jak było kiedyś, a jak jest teraz,
  4. Tradycje ślubne kiedyś i dziś. Co jest tradycją, a co przyzwyczajeniem

 

Część druga – Wedding Planner – najpiękniejszy zawód świata

  1. Kim jest wedding planner – cechy potrzebne w pracy oraz charakterystyka zawodu, prawdy i mity i ich wpływ na nasz wizerunek
  2. Zakres usług wedding plannera,
  3. Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych – czym jest, jak dołączyć i jakie zyskasz korzyści,

 

Część trzecia – Formalności i ceremonie zaślubin

  1. Ślub cywilny
  2. Ślub kościelny
  3. Ślub konkordatowy
  4. Ślub w plenerze – cywilny i kościelny,
  5. Ślub humanistyczny i symboliczny,
  6. Ślub kościelny jednostronny
  7. Ślub wyznaniowy
  8. Ślub z obcokrajowcem

 

Część czwarta – Przyjęcia weselne

  1. Wesela polskie
  2. Wesela międzynarodowe
  3. Wesela w plenerze
  4. Destination wedding – wesele poza miejscem zamieszkania
  5. Wesela za granicą

 

Część piąta – PARA MŁODA

  1. Gdzie szukać klienta? A może to klient znajduje nas? Jak go pozyskać nie mając portfolio?
  2. Budżet ślubu i wesela – ile kosztuje ślub i wesele w Polsce,
  3. Organizacja poszczególnych elementów dnia ślubu i wesela,
  4. Współpraca z obiektem – prelekcja managera obiektu
  5. Blaski i cienie pracy z parą młodą – czyli dlaczego wesele to nie fabryka ketchupu – Case’y z życia wzięte.

 

Część szósta – DZIEŃ ŚLUBU I WESELA

  1. Scenariusz dnia ślubu i wesela – tworzenie od podstaw,
  2. Koordynacja dnia ślubu i wesela,
  3. Sytuacje kryzysowe podczas tego dnia – jak zachować zimną krew,

 

Część siódma – Marketing / branża ślubna w mediach

  1. Branża ślubna – jedna z najtrudniejszych branż w reklamie i marketingu,
  2. Social media wedding plannera – gdzie warto być, czym się różnią poszczególne kanały social media: portale SM, portale ślubne, strona internetowa, prowadzenie bloga

 

Część ósma – USŁUGODAWCY

  1. Baza danych – od czego zacząć i gdzie szukać usługodawców,
  2. Obiekt weselny – charakterystyka i współpraca,
  3. Wesela w plenerze – hale namiotowe,
  4. Oprawa muzyczna wesela – DJ a zespół,
  5. Oprawa muzyczna ceremonii zaślubin,
  6. Alkohol – jak je poprawnie wyliczyć,
  7. Transport i dodatkowe noclegi,
  8. Tort i słodkości,
  9. Usługodawcy zatrudnieni przez młodą parę,
  10. Atrakcje weselne,

 

Część dziewiąta – ROLA REPORTAŻU ŚLUBNEGO

  1. Fotograf i filmowiec
  2. Portfolio Wedding Plannera – gdzie kończy się dobro klienta, a zaczyna nadużywanie ich wizerunku

 

Część dziesiąta – KREACJA W ORGANIZACJI ŚLUBU I WESELA

  1. Dekoracje,
  2. Oświetlenie,
  3. Papeteria,
  4. Trendy w dekoracjach i stylizacjach młodej pary

 

Część jedenasta – Własna agencja/franczyza/praca w agencji

  1. Jak założyć własną agencję/firmę
  2. Franczyza – z czym się wiąże, ZA i PRZECIW
  3. Praca w agencji – ZA i PRZECIW
  4. Ile kosztuje Twoja godzina pracy – czyli jak nie psuć rynku, a dobrze wystartować.
  5. Drafty dokumentów – dlaczego są tak ważne,
  6. UMOWA – dlaczego warto stworzyć ją z prawnikiem.

 

Część dwunasta

WARSZTAT: Pierwszy kontakt z parą młodą i dalsza współpraca,

TWORZENIE OFERTY WRAZ Z WYCENĄ

OBRONY OFERT

SESJA BIZNESOWA

 

Zakończenie – rozdanie certyfikatów

DZIEŃ 2

Część szósta – Marketing / branża ślubna w mediach

  1. Branża ślubna – jedna z najtrudniejszych branż w reklamie i marketingu,
  2. Social media wedding plannera – gdzie warto być, czym się różnią poszczególne kanały social media: portale SM, portale ślubne, strona internetowa, prowadzenie bloga

 

Część siódma – ROLA REPORTAŻU ŚLUBNEGO

  1. Fotograf i filmowiec
  2. DYSKUSJA: Portfolio Wedding Plannera – gdzie kończy się dobro klienta, a zaczyna nadużywanie ich wizerunku

 

Część ósma – USŁUGODAWCY

  1. Baza danych – od czego zacząć i gdzie szukać usługodawców,
  2. Obiekt weselny – charakterystyka i współpraca,
  3. Wesela w plenerze – hale namiotowe,
  4. Oprawa muzyczna wesela – DJ a zespół,
  5. Oprawa muzyczna ceremonii zaślubin,
  6. Alkohol – jak je poprawnie wyliczyć,
  7. Transport i dodatkowe noclegi,
  8. Tort i słodkości,
  9. Usługodawcy zatrudnieni przez młodą parę,
  10. Atrakcje weselne,

 

Część dziewiąta – DZIEŃ ŚLUBU I WESELA

  1. Scenariusz dnia ślubu i wesela – tworzenie od podstaw,
  2. Koordynacja dnia ślubu i wesela,
  3. Sytuacje kryzysowe podczas tego dnia – jak zachować zimną krew,

 

WIECZÓR INTEGRACYJNY

DZIEŃ 3

Część dziesiąta – KREACJA W ORGANIZACJI ŚLUBU I WESELA

  1. Dekoracje,
  2. Oświetlenie,
  3. Papeteria,
  4. Stylizacja pary młodej

 

Część jedenasta

 

WARSZTATY – TWORZENIE OFERTY WRAZ Z WYCENĄ

OBRONY OFERT

SESJA BIZNESOWA

 

Zakończenie – rozdanie certyfikatów

CO DALEJ?

Co dostajesz w ramach szkolenia:

  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Materiały dydaktyczne – Podręcznik na START + Podręcznik WARSZTATOWY– czyli wszystkie 4 dni w pigułce, abyś mógł i mogła skupić się na wykładach.

Ponadto:

  • tabelka budżetowa, scenariusz dnia ślubu i wesela, Krajowy Standard Kompetencji Zawodowych dla zawodu Organizator Imprez Ślubnych, zatwierdzony przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, kwestionariusz rozmowy z klientem, baza usługodawców NA START, wzory dokumentów (RODO, pełnomocnictwo, zgoda na wykorzystanie wizerunku),
  • Pierwsze zdjęcia do portfolio,
  • Lista lektur, które pomagają na starcie,
  • Polecane szkolenia, które pomagają w rozwoju,
  • Mentoring i dostęp do grupy na Facebooku,
  • Wyżywienie oraz rabat na noclegi,
  • Relacje – poznasz fantastycznych usługodawców i pasjonatów swojego zawodu,
  • Koordynacja prawdziwego ślubu i wesela w naszym zespole.

Olsztyn
10-13 marca 2025 r.

Miejsce: Hotel Omega w Olsztynie
Koszt szkolenia:

3499 zł

Nasza kadra

Już niebawem ogłosimy naszych prelegentów

WYPEŁNIJ FORMULARZ I ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ !

Uwaga Kochani – LICZBA MIEJSC NA KAŻDE SZKOLENIE JEST LIMITOWANA